tiistai 3. toukokuuta 2011

Elämää, ei sen enempää

Viime aikoina on sattunut paljon. Menemättä sen enempää yksityiskohtiin, työpaikka on nyt menossa minulla vaihtoon. Tämä on sinällään ikävää, koska en osannut odottaa että yritys jossa työskentelen, muuttuisi ja muuttaisi tapojaan niin paljon, että työskentely siellä kävisi mahdottomaksi.. nyt kuitenkin on käynyt niin. Enkä enää usko, että voisin tehdä töitä tuolle firmalle. Olen nyt ollut pari viikkoa hermolomalla ottamassa aikaa itselleni ja ajatuksilleni ja koittanut nyt keksiä, että mitä haluan tehdä tulevaisuudessa elämäni kanssa. Kevät on muutoksien aikaa, aiemmin, olen tehnyt muutoksia halusta, nyt tuntuu että muutokset tulevat pakosta.

Sinällään kuitenkin ihan hyvä tilanne, että pakko minun ei ole mihinkään mennä ja lähteä, mutta kaikki on kyse vain siitä, että mitä itse haluan tehdä. Vimmatusti olen kyllä tarkastellut eri vaihtoehtoja koulujen ja töiden suhteen. Uskon kyllä, että ratkaisut löytyvät, olen onnekas kun minulla on vierellä ihana ja kannustava avomies joka uskoo minuun ja kannustaa paremmaksi ihmiseksi.

Ikävää toki, että työmurheet nyt luovat varjon tämän kauan odotetun loman päälle. Mutta aion antaa itselleni nyt vielä nämä viimeiset päivät aikaa miettiä ja suunnitella tulevaisuutta töiden suhteen ja kun loma alkaa niin unohdan kyllä tyystin arjen ongelmat.

7 päivää and counting. Ihan kohta pääsee jo lomalle <3

Odottavin tunnelmin...

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti